Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як підприємцеві почати працювати в електронному кабінеті платника податків

January 4, 2019

З моменту створення податковою службою кабінету платника податків минуло вже достатньо часу. І при тому, що існують ще недоробки, усі розуміють, що кабінет – це зручно.

Власне, ту приватно-фіскальну інформацію, яку дає кабінет, не дає жодна інша платна програма. У цьому в кабінета великий плюс, що ніким не перекривається.

Сьогодні ми детально розберемося в основних можливостях, які дає нам цей сервіс.

Як влаштовано кабінет

Сам сервіс складається із двох частин. Це відкрита частина, яка доступна будь-кому, хто заходить на цю сторіночку. І закрита частина, сам приватний кабінет, з усією фіскальною інформацією по платникові. До цієї закритої частини зайти може тільки володар електронного ключа платника податків.

 

Реєстри є загальнодоступною і відкритою інформацією для використання в роботі. Ви можете, наприклад, подивитися:

  • чи включений ваш контрагент до реєстру платників єдиного податку і в якій групі;
  • який індивідуальний податковий номер у вашого постачальника і чи включений він до реєстру платників ПДВ;
  • чи має організація, яка звернулася до вас за благодійною допомогою, статус неприбуткової тощо.

Новини ДФС: тут фіскальна служба викладає актуальну інформацію для платників податків. Наприклад, повідомляє про технічні роботи в СЕА ПДВ або звертає увагу на зміни податкового законодавства.

З відкритої частини кабінету ми потрапимо в закриту, натиснувши у правому верхньому куту кнопку «Вхід».

Початок роботи: доступ до кабінету – ключ

Кабінет – це приватна фіскальна інформація по підприємству/підприємцеві, доступ до якої суворо регламентовано, тобто обмежено. Зайти до кабінету може тільки володар електронно-цифрового підпису (ЕЦП) підприємства/підприємця.

Тому для початку роботи вам необхідно оформити ЕЦП. Зробити це можна:

  • у АЦСК ДФС, при цьому ключ буде виданий безплатно;
  • «Приват24», якщо у вас є рахунок або карта. Послуга відносно недорога. Безпосередньо за ключ ви не платите, це включено в банківське обслуговування;
  • комерційній організації, яка має право видавати ключі. Послуга платна.

Отже, ключ ви отримали. Тепер заходимо до кабінету.

Порада колегам. Для того щоб кожного разу не набирати в пошукачі «кабінет платника податків» і не входити за першим посиланням, зробіть у своєму браузері закладку, наприклад на панелі закладок. Наступного разу ви миттю потрапите на сторінку кабінету.

Вхід до особистого кабінету

Перед нами три поля й одна кнопка. З їх допомогою ми заходимо в кабінет.

Якщо у вас електронний ключ (ЕЦП), оформлений як зазначено вище, тоді кнопку «Файловий ключ» не міняємо.

Перше поле «Оберіть АЦСК»

Тут потрібно вибрати «автора» нашого ключа. При цьому якщо це:

  • безплатний ключ ДФС – тоді вибираємо «Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС»;
  • платний ключ – вибираємо, наприклад, «АЦСК «Центр сертифікації ключів «Україна»;
  • ключ «Приват24» – вибираємо «АЦСК ПАТ КБ «ПриватБанк».

Друге поле «Особистий ключ»

Тут необхідно, натиснувши кнопку «Обрати», знайти свій ключ на комп’ютері/флешці/диску і стати на нього курсором мишки. Потім натиснути внизу кнопку «Відкрити». Ключик з'явиться в другому полі. Таким чином ми указуємо шлях до ЕЦП.

Третє поле «Пароль захисту ключа»

У цьому полі ми вводимо пароль нашого електронного ключа. І натискаємо кнопку «Зчитати». Якщо ви все зазначили правильно, тоді внизу повинні з'явитися інформація про власника ключа і напис «Ключ успішно завантажено». Синім кольором засвітиться кнопка «Увійти». Натискаєте її і потрапляєте до кабінету.

Завантажити безкоштовно повний текст консультації з "Баланс" № 1, який вийшов з друку 03.01.19 р.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!