Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків

Ефективне просування товарів і послуг потребує не лише креативних рішень, а й грамотного документального супроводу. Тому важливо знати , як правильно оформити маркетингові договори, рекламні акції, мотиваційні виплати та співпрацю з блогерами, щоб уникнути податкових ризиків і претензій.
У цьому практичному керівництві ми розповіли, як відобразити маркетингові послуги в обліку, які документи варто мати, щоб обґрунтувати витрати, та які помилки можуть призвести до штрафів і втрат.
З матеріалів видання ви, зокрема, дізнаєтесь:
- як скласти договір про надання маркетингових і рекламних послуг;
- як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків;
- який порядок документального оформлення рекламної акції;
- як відобразити маркетингові послуги в бухгалтерському та податковому обліку;
- як вести облік мотиваційних виплат;
- коли виникає обов’язок сплачувати ПДВ у разі отримання рекламних послуг від нерезидента;
- як документально оформити та відобразити в обліку рекламні роздачі;
- як оподаткувати виплати блогерам за рекламу.
Також ми навели зразки документів, які допоможуть убезпечити бізнес при проведенні рекламних заходів.
Пам'ятайте, що збереження психологічної стабільності та здійснення заходів щодо відродження економічного потенціалу країни під час війни – це посильний внесок кожного в нашу перемогу. Слава Україні!
Зверніть увагу! Матеріали видання підготовлено на підставі нормативно-правових документів станом на 10 липня 2025 року.
Замовляйте прямо зараз!
Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (056) 370-44-25, (044) , (067) 544-07-31;
• по електронній пошті product@balance.ua
Працюйте впевнено та без помилок!
Новини за темою:
Перелік тем практичних керівництв серії «Бібліотека «Баланс»: