Запрошуємо на вебінар: «Військовий облік - 2025 & Бронювання працівників»

Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».
Дата: 27.02.2025.
Час: з 10:30 до 13:50.
Питання до розгляду:
10:30–12:20. Військовий облік - 2025 та результати 2024 року. Як організувати військовий облік з нуля
Галина КАЗНАЧЕЙ, експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків. Досвід роботи 15 років.
- організація військового обліку з нуля;
- пакет документів з військового обліку на підприємстві;
- найпоширеніші порушення щодо військового обліку у 2025 р.;
- відповідальні особи за ведення військового обліку та вимоги до них;
- які документи розмістити на стенді підприємства;
- як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників; у чому різниці і які графи будуть пусті;
- де реєструються списки персонального обліку;
- оповіщення працівників про виклик до ТЦК та вручення повісток на робочих місцях; що робити, якщо працівник відмовляється брати повістку;
- яку інформацію та до яких ТЦК подавати – за місцезнаходженням підприємства чи за місцем реєстрації працівника;
- планування роботи з військового обліку на підприємстві – 2025;
- відповідальність за н ведення військового обліку – як штрафують і коли;
- чи обов’язково у 2025 році проходити підвищення кваліфікації (позиція спікера);
- чи вести військовий облік щодо сумісників.
12:00–10:20. Автоматизація ведення військового обліку в програмних продуктах "Облік бюджетної установи" та "Бухгалтерія комунального підприємства". Актуальні питання по змінам 2025 року
Людмила Костюк, ведущий специалист ООО «Комплексные бюджетные системы».
12:20–13:50. Бронювання працівників
Галина КАЗНАЧЕЙ, експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків. Досвід роботи 15 років.
- детальний аналіз загальних критеріїв для отримання статусу критично важливого;
- «перебронювання» працівників з 28.02.2025 року;
- Портал Дія: перелік, списки та витяг;
- оперативне подання (через портал ПФУ) критично важливими підприємствами відомостей про прийняття/переведення працівників;
- на кого поширюється вимога щодо зарплати працівників не менш як 20 000 грн;
- чи стосується комунальних та державних підприємств умова для отримання статусу критично важливих щодо розміру середньої зарплати по підприємству – не менш як 20 000;
- нові підстави для анулювання відстрочок;
- сумісників бронювати можна, але як;
- чи враховуються жінки та працівники, які мають інші відстрочки, під час визначення кількості працівників для бронювання;
- чи залишається бронь, якщо працівника переводять на інше підприємство;
- чи визначатимемо середню зарплату в еквіваленті повної зайнятості.
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!
До зустрічі на вебінарі!
Важливо!
З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.
Нагадуємо про передплату на 2025 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.