Заява зі скаргою на постачальника: у якому періоді подавати скаргу?

Міндоходів підготувало брошуру про те, як правильно заповнювати заяву про відмову постачальника надати податкову накладну. Зазначено, що якщо продавець товарів/послуг відмовляється надати податкову накладну або порушує порядок її заповнення або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, то покупець таких товарів чи послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника.
Тож, Міндоходів не наполягає на поданні заяви зі скаргою на постачальника (додаток 8 до декларації з ПДВ) тільки у звітному періоді виписування цієї ПН, як це вимагалося у листі ДПСУ від 16.01.13 р. № 721/6/15-3115.
Втім, і раніше законодавчі підстави для такої вимоги були відсутні, так як абзац одинадцятий п. 201.10 ПК не містить подібної вимоги і про це неодноразово писали наші фахівці (див. «БАЛАНС», 2013, № 24, 25, 32). Сподіваємося, Міндоходів не просто переписало абзац одинадцятий п. 201.10 ПК, а змінило думку контролюючих органів на користь платників податків.