Законодавче регулювання в галузі зовнішньої реклами
Зареєстровано законопроект № 2702-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами».
Законопроектом пропонується:
• уточнити терміни «зовнішня реклама», «внутрішня реклама», «соціальна реклама» та визначити терміни «реклама на транспортних засобах», «схема розміщення засобів зовнішньої реклами»;
• утвердити державну мову як основну мову зовнішньої реклами;
• установити чіткі критерії і вимоги щодо ідентифікації реклами та її розмежування від засобів ідентифікації місця здійснення господарської або професійної діяльності особи;
• визначити ознаки інформації, що відображається на вивісці (табличці) як засобі ідентифікації місця здійснення діяльності;
• визначити особливості і чіткі вимоги щодо розміщення соціальної реклами розповсюджувачами зовнішньої реклами;
• уточнити та розширити перелік вимог і обмежень щодо розміщення зовнішньої реклами, зокрема, встановити обґрунтовані і чіткі заборони щодо її розміщення;
• урегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах;
• визначити комплексний законодавчий порядок розміщення зовнішньої реклами (новий розд. ІІІ «Розміщення зовнішньої реклами»), зокрема:
– встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та видачі (відмови у видачі, продовження дії, переоформлення, видачі дубліката, анулювання) дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
– зобов’язати дозвільні органи створювати відкриті електронно-інформаційні бази даних зовнішньої реклами;
– передбачити розробку та впровадження схем розміщення засобів зовнішньої реклами;
– запровадити механізм набуття права розміщення зовнішньої реклами на конкурсних засадах;
– встановити чіткий та прозорий порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами;
– врегулювати порядок справляння плати за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами, що належать до державної та комунальної власності;
• визначити повноваження органів місцевого самоврядування та органів державної влади щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про рекламу;
• визначити та розширити права громадських об'єднань, об'єднань підприємств у галузі реклами.
Джерело: https://uteka.ua/.