Видача ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу - через Укрпошту
Ліцензії (переоформлення, видача дублікатів та копій ліцензій) й документи, що до них додаються, для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України, видаватимуться за допомогою засобів поштового зв’язку. Таке нововведення дозволить створити ефективні механізми доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість та легкість отримання результату.
Заповнена заява підписуватиметься заявником особисто та подаватиметься разом із відповідним пакетом документів для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. У заяві обов’язково потрібно буде зазначити порядок отримання документа за результатами надання послуги, а саме, засобами поштового зв’язку або особисто в Укртрансінспекції.
Працівник відділення поштового зв’язку, здійснивши ідентифікацію особи, яка звернулась за отриманням послуги, прийматиме до відправки заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної послуги та надсилатиме відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».
Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції чи заявників та користування супутніми послугами здійснюватиметься заявником.
Документи за результатами розгляду (або обгрутнованої письмової відповіді щодо неможливості надання послуги) відправлятимуться на адреси заявників через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю, з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.
Наразі проходить процедура підписання з «Укрпоштою» всіх необхідних документів про співпрацю.
За матеріалами офіційного сайту Мінінфраструктури.