Повернення товару за договором на відстані: за яких умов?
Мінекономрозвитку у листі від 08.06.2016 р. № 3631-04/17265-07 розглянуло питання щодо можливості повернення товару належної якості в разі укладення договору на відстані.
Основним законодавчим актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, є Закон України Про захист прав споживачів (далі - Закон).
Згідно з цим Законом повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
- з моменту придбання минуло не більше чотирнадцяти днів;
- товар не використовувався;
- збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
- товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
Зазначене право споживачів на обмін (повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.
Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Vozvrat-tovara-po-dogovoru-na-rasstoyanii-pri-kakix-usloviyax