Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Повернення товару за договором на відстані: за яких умов?

14 липня 2016 р.

Мінекономрозвитку у листі від 08.06.2016 р. № 3631-04/17265-07 розглянуло питання щодо можливості повернення товару належної якості в разі укладення договору на відстані.
Основним законодавчим актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, є Закон України Про захист прав споживачів (далі - Закон).
Згідно з цим Законом повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  • з моменту придбання минуло не більше чотирнадцяти днів;
  • товар не використовувався;
  • збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
  • товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню).

​ Зазначене право споживачів на обмін (повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Vozvrat-tovara-po-dogovoru-na-rasstoyanii-pri-kakix-usloviyax

 

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!