Особливості проведення річної інвентаризації на сільськогосподарських підприємствах
Незабаром розпочнеться черговий сезон річної інвентаризації. Її проведення на підприємстві – досить кропітка і важлива робота. Під час проведення річної інвентаризації перед підприємством стоять два основних завдання: як правильно провести інвентаризацію та як документально її оформити. У більшості випадків це завдання інвентаризаційної комісії, а завдання бухгалтерії – правильно відобразити інвентаризаційні різниці в бухгалтерському та податковому обліку.
ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та видання «БАЛАНС-АГРО» проводять безплатний вебінар на тему «Особливості проведення річної інвентаризації на сільськогосподарських підприємствах», який відбудеться 27 вересня 2017 року о 10.00.
Під час вебінару розглядатимуться такі питання:
- Які існують підстави для проведення інвентаризації, коли вона має бути проведена обов’язково, у які строки та яка відповідальність за її непроведення.
- Хто має входити до складу інвентаризаційної комісії та яка відповідальність її членів.
- Як правильно оформити результати інвентаризації та які типові помилки документального оформлення її результатів.
- Які особливості проведення річної інвентаризації розрахунків із дебіторами і кредиторами та оформлення її результатів.
- Чи обов’язково списувати з балансу повністю замортизовані основні засоби, якими підприємство продовжує користуватись?
Регламент проведення:
10.00–11.15 – виступ лектора;
11.15–11.30 – підготовка до відповідей на запитання;
11.30–12.00 – відповіді на запитання.
Спікер вебінару:
Вікторія Мервенецька, редактор напряму «Бухгалтерський облік та оподаткування» видання «БАЛАНС-АГРО».
До зустрічі на вебінарі!
Вартість вебінару – 180 грн.
Для передплатників ВКК «Баланс-Клуб» БЕЗКОШТОВНО!