Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Повідомляти податкову про працівника, який тимчасово суміщає посади, не потрібно

31 жовтня 2016 р.

ДФС розглянула лист від 18.10.2016 № 22502/6/99-99-13-02-03-15 про надання роз’яснень щодо законодавства з питань повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до постанови КМУ від 17 червня 2015 року № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
Проте, підприємство не подає повідомлення про прийняття на роботу працівника, який без звільнення від своєї основної роботи виконує на тому ж підприємстві поряд зі своєю основною роботою додаткову роботу за іншою професією (посадою).

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Uvedomlyat-nalogovuyu-o-rabotnike-kotoryj-vremenno-sovmeshhaet-dolzhnosti-ne-nuzhno

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!