Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Затверджено порядок ведення Реєстру державної системи сертифікації

2 вересня 2016 р.

Мінекономрозвитку ухвалило наказ від 20.07.16 р. № 1195 "Про деякі питання реалізації статті 141 Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію"".
Порядок встановлює процедуру ведення Реєстру та надання інформації з нього.
Реєстр - електронна база даних, яка містить такі відомості:
1) органи з сертифікації, які виконують роботи по сертифікації продукції (ОС);
2) органи з сертифікації, які виконують роботи по сертифікації продукції за схемою (моделі) з сертифікацією або оцінкою систем управління (ОССУ);
3) прийняті ОС і ОССУ рішення про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності на продукцію, сертифікатів на системи управління, свідоцтв про визнання відповідності та атестатів виробництв.
Ведення Реєстру покладається на Мінекономрозвитку.
Інформація з Реєстру на письмові звернення держорганів, фізичних і юридичних осіб та громадських об'єднань надається Мінекономрозвитку в письмовому вигляді в порядку, визначеному законодавством про звернення громадян, доступ до публічної інформації та захисту персональних даних.
Крім того, затверджено:
- Вимоги до змісту інформації про вжиті органами з сертифікації рішеннях про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності або свідоцтв про визнання відповідності, яка подається для включення до Реєстру;
- Порядок присвоєння органами із сертифікації реєстраційних номерів виданим ними сертифікатам відповідності та свідоцтв про визнання відповідності.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Utverzhden-poryadok-vedeniya-Reestra-gosudarstvennoj-sistemy-sertifikacii.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!