Затверджено порядок ведення Реєстру аграрних розписок
Реєстр створюється з метою накопичення, оброблення, зберігання та подання відповідно до Закону від 06.11.12 р. № 5479-VI інформації про видані боржниками аграрні розписки, а також про осіб, що є боржниками і кредиторами за такими розписками.
Реєстр ведеться в електронній формі державними нотаріальними конторами, приватними нотаріусами, які наділені відповідними повноваженнями та вчиняють такі реєстраційні дії:
– внесення до Реєстру записів про: видачу аграрної розписки; передачу прав кредитора за аграрною розпискою; зміну відомостей про кредитора чи інших відомостей про аграрну розписку; вчинення виконавчого напису на аграрній розписці; припинення аграрної розписки; неможливість виконання боржником зобов`язання за аграрною розпискою у зв`язку з відсутністю кредитора;
– видача витягів та довідок з Реєстру.
Держателем Реєстру є Мінагрополітики, що забезпечує ведення Реєстру.
Постанова КМУ від 17.07.13 р. № 665 набуде чинності з дня офіційного опублікування.
Нагадаємо, 19.03.13 р. набув чинності Закон від 06.11.12 р. № 5479-VI «Про аграрні розписки», яким запроваджується новий інструмент кредитування сільгоспвиробників під заставу майбутнього врожаю сільгосппродукції.
Аграрна розписка є безумовним зобов’язанням боржника, яке забезпечується заставою, здійснити поставку сільгосппродукції (товарна розписка) або сплатити грошові кошти (фінансова розписка) на визначених у ній умовах у майбутньому, аби отримати необхідні ресурси (товарні чи фінансові) для ведення сільгоспдіяльності вже сьогодні.