Зменшено частку реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо
З 06.06.15 р. набудуть чинності зміни до Закону "Про рекламу".
Зокрема, уточнено, що на телебаченні час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 % протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення.
На радіо час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати 20 % протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення.
До внесення зазначених змін відповідними положеннями передбачалося, що:
- час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 %, а впродовж виборчого процесу - 20 % фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби телерадіоорганізацією будь-якої форми власності;
- частка реклами і телепродажу протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 %, а впродовж виборчого процесу - 25 %.
Закон від 12.05.15 р. № 386-VIII набуде чинності з 06.06.15 р. („Голос України” від 05.06.15 р. № 98).