Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Складання договорів на оплату комунальних послуг. Порада від експерта редакції!

17 вересня 2014 р.

Підходить до завершення бюджетний рік, і незабаром бюджетним установам потрібно буде укладати нові договори. Якими документами необхідно підтверджувати ті чи інші відомості про постачальників товарів та послуг, а також як можна самостійно зібрати максимум корисної та важливої інформації про постачальника, ви можете дізнатися в № 37 «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» поточного року.

Проте хочу звернути вашу увагу на запитання щодо складання договорів на оплату комунальних послуг у випадках, коли частину приміщень установа передає в оренду, зокрема відшкодування витрат установи на утримання орендованого приміщення та спожитих орендарем комунальних послуг. Орендар може самостійно укладати договір із комунальним підприємством про утримання приміщення та надання комунальних послуг або, крім договору оренди приміщення, укладати з бюджетною установою договір про відшкодування витрат на утримання орендованого приміщення та спожитих ним комунальних послуг.

Якщо орендар обирає перший варіант і укладає договір із комунальним підприємством, проблем не виникає. А коли орендарем обрано другий варіант, в установи-орендаря виникають запитання щодо реєстрації зобов`язань для оплати таких видатків. Для вирішення питань реєстрації зобов`язань і розрахунків за спожиті комунальні та інші послуги установа в таких випадках має передбачати в договорі окремо вартість комунальних послуг, які мають бути спожиті нею, та вартість послуг, що мають бути відшкодовані орендарями, а також умови розрахунків протягом бюджетного періоду.

 

Новини за темою:

Чи зобов`язаний підприємець у разі укладання договору постачання залишати контрагентові ксерокопію свого паспорта?

Як оформити розірвання договору: три практичні ситуації

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!