Внутрішнє положення про інвентаризацію упорядкує діяльність інвентаризаційних комісій
Одним із основних елементів бухгалтерського обліку бюджетної організації є процедура проведення інвентаризації на різних етапах господарської діяльності перед поданням бюджетної та фінансової звітності та в інших випадках. Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань затверджено наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879.
Водночас на практиці мають місце внутрішньовідомчі вимоги до проведення інвентаризації залежно від специфіки галузі, до якої належить бюджетна установа.
Ці особливості можна врахувати в індивідуальному локальному документі установи – внутрішньому Положенні про інвентаризацію активів і зобов’язань, деталізуючи в ньому норми загального законодавства із зазначеного питання та враховуючи галузеві особливості, підтверджені нормативними та/або розпорядчими документами бюджетної установи або розпорядника вищого рівня.
Розробити таке внутрішнє Положення допоможе цей випуск Школи бухгалтера.
До його підготовки ми залучили Валерія Шашеріна, головного бухгалтера військової частини, переможця конкурсу «Кращий бухгалтер України – 2014», який уже багато років є автором статей з питань бухгалтерського обліку.
Олена ЧЕЧУЛІНА,
шеф-редактор видання «БАЛАНС-БЮДЖЕТ»
Оформіть передплату на видання «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» на друге півріччя,
щоб отримувати корисні консультації, поради, відповіді на запитання
можна будь-яким зручним для вас способом:
· за номерами (056) 374-86-29, (044) 521-03-95 до редакції;
· написавши на електронну пошту product@balance.ua;
· на сайті www.balance.ua у розділі «Магазин»;
· сплативши рахунок. Просто пройдіть за посиланням, роздрукуйте та оплатіть рахунок.