З 28 жовтня громадяни можуть подавати звернення до ДФС в електронному вигляді
ДФС повідомляє, що з 28.10.15 р. набирає чинності у новій редакції ст. 5 Закону «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Отже громадянин може викласти своє звернення до ДФС через:
- засоби телефонного зв'язку контакт-центру ІДД ДФС за телефонним номером: (044) 284-00-07;
- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Головна>Діяльність>Звернення громадян>Реєстрація звернень;
- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДФС за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8;
- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування ЕЦП при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання ЕЦП, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також ДФС звертає увагу, що відповідно до ст. 20 Закону «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
За матеріалами офіційного порталу ДФС.
Новини за темою: