Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Розширено сферу дії експлуатаційних норм ресурсу шин та акумуляторних батарей

26 січня 2015 р.

Наказом Мінінфраструктури від 24.11.14 р. № 598 унесено зміни до деяких нормативно-правових актів. Розглянемо їх детально.
1. В Експлуатаційних нормах середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі (далі - Експлуатаційні норми):
- розширено перелік видів колісних транспортних засобів (далі – КТЗ), на які ці норми не поширюються, – до цього переліку потрапив транспорт Управління державної охорони та Державної спеціальної служби транспорту;
- із переліку транспортних засобів, до яких застосовується коефіцієнт коригування норм залежно від коефіцієнта використання їх вантажності (пасажировмісності), виключено мікроавтобуси;
- надано вказівки щодо визначення норм на пневматичні шини причепів/напівпричепів, на які не встановлено норм середнього ресурсу;
- з’явилися додаткові положення, згідно з якими значення залишкової висоти рисунка протектора пневматичної шини в картці обліку пробігу (наробітку) наводяться в разі установки-зняття пневматичної шини з КТЗ, виконання сезонного обслуговування КТЗ, а також, за потреби, – щомісяця;
- дозволено одночасне списання комплекту пневматичних шин з одного КТЗ із складанням одного акта на їх списання в комісійному порядку, надано вказівки щодо змісту такого акта та прописано вимогу щодо додавання до нього карток обліку пробігу (наробітку) пневматичних шин (членам комісії не обов’язково їх підписувати);
- експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин КТЗ для нормальних умов експлуатації установлено додатково більш ніж для 300 найменувань (торгових марок, моделей) КТЗ різноманітного призначення;
- доповнено приблизно в такому самому обсязі і додаток 2 до Експлуатаційних норм – у ньому експлуатаційні норми для шин наведено виходячи з особливих умов експлуатації КТЗ.
2. Як і в попередньому пункті, Управління державної охорони України та Державну спеціальну службу транспорту включено до «команди пільговиків», які можуть не дотримуватися:
- Експлуатаційних норм середнього ресурсу акумуляторних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі;
- Правил експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі (далі – Правила № 795).
3. Правила № 795 доповнено новою нормою, яка вимагає відображення в картці обліку наробітку акумуляторних батарей даних під час виконання сезонного обслуговування КТЗ, поставлення акумуляторних батарей на збереження та в разі їх списання.

За матеріалами журналу „БАЛАНС-БЮДЖЕТ” від 26.01.15 р. № 4.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!