Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

При зміні Центру сервісного обслуговування РРО слід повідомити податкову

June 29, 2016

Вимоги до технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) суб’єктів господарювання, які відповідно до законодавства застосовують такі РРО під час здійснення операцій з розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Порядком технічного обслуговування та ремонту РРО, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601.
Згідно з пунктом 1 розділу II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417 (далі – Порядок № 417) введення РРО та зовнішніх модемів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО) виключно на підставі договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладених із суб’єктами господарювання.
Виконання зазначених робіт іншими особами або ЦСО без укладення із суб’єктами господарювання відповідних договорів забороняється.
При цьому, ЦСО не мають права вводити в експлуатацію, здійснювати технічне обслуговування та ремонт РРО і модемів власного використання, РРО виробників (постачальників), з якими ЦСО не уклали договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, РРО суб’єктів господарювання, з якими не укладено договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також РРО суб’єктів господарювання, які є пов’язаними із ЦСО особами (пункт  2 розділу II Порядку № 417).
Пунктом 17 розд. II Порядку № 417 передбачено, що ЦСО у разі припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО із суб’єктом господарювання повідомляє про це контролюючий орган за місцем реєстрації РРО такого суб’єкта господарювання.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 глави 2 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417, для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу, зокрема копію договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Враховуючи викладене вище, суб’єкт господарювання у разі зміни ЦСО повинен повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації РРО шляхом подання копії договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Pri-izmenenii-Centra-servisnogo-obsluzhivaniya-RRO-nuzhno-uvedomit-nalogovuyu

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!