Доходи і витрати в бухобліку від А до Я
У кінці звітного року на бухгалтерів, як завжди, чекає велика кропітка робота: необхідно врахувати всі законодавчі зміни, які відбулися цього року, розрахувати й уточнити суми доходів і витрат за цілий рік, перевірити наявність і правильність оформлення первинних документів, а також підготуватися до складання фінансової та податкової звітності.
Значно полегшить вашу працю наше практичне керівництво № 23 «Доходи і витрати в бухобліку від А до Я».
У ньому ми розповімо, як грамотно обчислити доходи і витрати підприємства в бухгалтерському та податковому обліку за операціями, пов'язаними:
• з основними засобами;
• зі списанням ПММ і доставкою товару покупцю;
• страхуванням майна підприємства;
• сплатою штрафних санкцій і виплатою роялті;
• участю в капіталі та виплатою дивідендів;
• отриманням поворотної фінансової допомоги та її поверненням/неповерненням;
• безплатною передачею або отриманням товарів (робіт, послуг);
• списанням заборгованості.
Крім того, ми нагадаємо вам правила визнання витрат, понесених у ході провадження негосподарської діяльності, а також доходів і витрат, що виникають в обліку при виправленні помилок минулих років.
Практичне керівництво підкаже, як діяти в тій або іншій ситуації, щоб дотриматися законодавчих вимог й уникнути санкцій із боку контролюючих органів.
Нормативно-правові документи, на підставі яких підготовлено консультаційні матеріали, наведено станом на 30 листопада 2017 року.
Практичне керівництво зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Вартість такого практичного керівництва – 150 грн.
Оформити передплату – вигідніше. Зробіть це прямо зараз зручним для вас способом:
• зателефонуйте за номером (067) 544-19-29,
• напишіть на електронну пошту product@balance.ua
У замовленні вкажіть П. І. Б., контактний телефон і номер потрібного практичного керівництва. Наш спеціаліст зв'яжеться з вами.