Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як швидко і без проблем скласти свій наказ, виходячи зі специфіки діяльності підприємства?

18 вересня 2015 р.

Про те, наскільки важливий такий документ, як наказ, відомо не тільки працівникам бухгалтерії, кадрової служби і юристам, але й, напевно, будь-якому іншому працівнику підприємства. Адже наказ – перший розпорядчий документ, який оформляється при прийнятті на роботу. І в подальшому всі кадрові дії супроводжуються виданням наказів: про надання відпусток, переведення, відрядження, звільнення.
Однак накази важливі не тільки для кадрової роботи, але й для інших аспектів діяльності підприємства, наприклад, для оподаткування, правильного оформлення касових операцій і т. д.
Грамотно складений наказ допоможе підвищити ефективність діяльності підприємства й уникнути багатьох проблем, у тому числі трудових спорів із персоналом і спорів і контролюючими органами.
Для деяких видів кадрових наказів установлена типова форма, якою можна скористатися. На її основі можна розробити свою форму наказу. Однак більшість необхідних для роботи наказів не має ні типової, ні примірної форми, тому фахівцям підприємств доводиться займатися «наказотворчістю». І допоможе їм у цьому наше практичне керівництво «Складаємо накази підприємства: рекомендації та зразки».
У ньому ви знайдете не тільки поради щодо підготовки того або іншого наказу, але й готові зразки наказів (фрагменти), які дозволять вам швидко й без проблем, з урахуванням специфіки вашого підприємства скласти свій унікальний наказ.
У виданні розглянуто питання складання наказів, що стосуються:

  • різних кадрових аспектів, у тому числі приймань, звільнень, надання ві • дпусток, направлення співробітників на навчання та у відрядження, оплати праці, установлення неповного робочого часу, оформлення простоїв та ін.;
  • організації охорони праці на підприємстві;
  • різних операцій з основними засобами;
  • організації обліку з ПДВ;
  • проведення рекламних акцій і маркетингових заходів;
  • здійснення касових операцій;
  • проведення інвентаризації та багатьох інших питань.

Безумовно, одним із найбільш важливих для підприємства є наказ про облікову політику.
Складанню цього наказу ми присвятили ціле практичне керівництво — див. ПК, 2015, № 13 «Облікова політика підприємства». У цьому виданні ви знайдете додаткову інформацію із цієї теми – Методичні рекомендації, затверджені наказом Мінфіну від 27.06.13 р. № 635.
Нормативно-правові документи, на яких засновані консультації, подано станом на 17 вересня 2015 року.
Видання буде корисним керівникам, бухгалтерам, працівникам кадрових, юридичних та інших служб підприємства.

Вартість одного практичного керівництва 85 грн.

Замовляйте прямо зараз за телефоном (067) 544-19-29
або надішліть своє замовлення на електронну пошту product@balance.ua

У замовленні вкажіть П. І. Б., контактний телефон і номер потрібного практичного керівництва.
Наш спеціаліст зв`яжеться з вами.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!