Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

March 6, 2016

[p2214]

ЗАМОВТЕ

6 актуальних тематичних керівництв у І кварталі 2016 року,
затребуваність яких визначена вашими колегами.

Практичне керівництво № 1 «Збірник Положень (стандартів) бухгалтерського обліку»
Для  успішного вирішення професійних завдань кожного сучасного бухгалтера, як досвідченого, так і початківця, необхідно мати збірник національних стандартів бухгалтерського обліку.
Ми забезпечили наших читачів повною нормативною базою з питань бухгалтерського обліку за допомогою практичного керівництва № 1 «Збірник Положень (стандартів) бухгалтерського обліку».
У практичному керівництві немає нічого зайвого, до нього увійшли всі стандарти з останніми змінами і доповненнями.
Вам не доведеться витрачати час на пошук потрібного для роботи документа!
Інформація, викладена у практичному керівництві, зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, фінансистів, економістів, аудиторів, а також студентів економічних вишів.

Практичне керівництво № 2 «Головні нормативні документи для бухгалтера»
Помилки  та неточності в обліку можуть призвести до перекручення інформації у фінансовій звітності, а також у податковому обліку та звітності і, як наслідок, до штрафних санкцій.
Для ефективного та якісного виконання своїх професійних обов'язків вам потрібно насамперед мати під рукою нормативно-правові акти, що регулюють питання ведення бухгалтерського обліку.
Вам стане у нагоді практичне керівництво № 2 «Головні нормативні документи для бухгалтера», яке містить сім найбільш важливих для роботи документів, зокрема:
• Закон про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні;
• Порядок подання фінансової звітності;
• Методичні рекомендації з перевірки порівнянності показників фінансової звітності;
• План рахунків бухгалтерського обліку та Інструкцію щодо його застосування;
• Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку.
Крім того, у виданні наведено терміни зберігання основних первинних документів.
Видання  допоможе вам:
• скласти первинні документи, які не стануть предметом спору під час перевірки контролюючими органами;
• перевірити правильність складання фінансової звітності;
• вести бухгалтерський облік без помилок.
Видання буде корисним не тільки бухгалтерам та економістам, але й керівникам окремих
підрозділів і підприємств у цілому, а також студентам економічних спеціальностей.

Практичне керівництво № 3 «Операції із землею: від оформлення до обліку»
Земельне  законодавство містить великий перелік нормативних документів, що регламентують операції із землею та її схоронність. До того ж до багатьох із цих документів наприкінці 2015 року були внесені зміни.
Основні вимоги законодавства (з урахуванням останніх нововведень) до операцій із землею, правила їх обліку та порядок сплати податків доступно викладено у практичному керівництві № 3 «Операції із землею: від оформлення до обліку».
Ви  дізнаєтеся:
•  які особливості використання землі залежно від її категорії;
• як змінити цільове призначення землі;
• коли потрібно провести оцінку землі;
• як здійснити операції купівлі-продажу землі (у т. ч. як оформити право власності та вести бухгалтерський і податковий облік);
• як передати в оренду землю, у тому числі сільгосппризначення;
• який порядок оподаткування операцій з оренди землі у фізосіб;
• як заповнити декларації з податку на землю та орендної плати.
Консультації супроводжуються числовими прикладами та розрахунками.
Практичне керівництво буде корисним для  керівників підприємств, бухгалтерів, економістів,аудиторів, слухачів бухгалтерських курсів.

Практичне керівництво № 4 «ПДВ: нові правила електронного адміністрування та нова форма декларації»
• Розрахунок показників формули в системі електронного адміністрування
• Новий порядок повернення переплат в ІКП
• Електронне адміністрування для сільгосппідприємств-спецрежимників
• Практичні рекомендації:
– щодо заповнення нової форми загальної декларації та додатків до неї
– виправлення помилок
– складання нової форми декларації та додатків до неї сільгосппідприємствами-спецрежимниками
• Надання бюджетного відшкодування по-новому
• Бухоблік із ПДВ за новими правилами
• Відповідальність платників ПДВ за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних і помилки в них
• Електронне адміністрування акцизного податку.

Практичне керівництво № 5 «ПДФО: розрахунок і сплата»
Без  помилок  утримати ПДФО допоможе практичне керівництво № 5 «ПДФО: розрахунок і сплата». ПДФО – один із головних податків української системи оподаткування. Його розраховують і сплачують  не тільки фізичні особи, але й податкові агенти, які в більшості випадків відповідають за правильність такого розрахунку і своєчасність сплати податку.
У ньому з огляду на останні зміни будуть розглянуті такі теми:
• які виплати обкладаються ПДФО;
• як розрахувати ПДФО, якщо виплата проводиться в негрошовій формі;
• у які строки перераховується податок до бюджету;
• коли фізособа зобов'язана самостійно подати декларацію про доходи;
• як утримується ПДФО при виплаті доходу не працівникам підприємства;
• хто і на яких умовах може скористатися податковою знижкою;
• як відображати у формі № 1ДФ різні виплати працівникам і не працівникам підприємства;
• який порядок утримання ПДФО при виплаті дивідендів.

Практичне керівництво № 6 «Відрядження і підзвітні суми»
Робота з підзвітними сумами вимагає дотримання безлічі різних правил. Наприклад, неподання працівником підтвердних документів про витрачання виданого авансу загрожує штрафом підприємству й утриманням ПДФО з доходу працівника. Порядок використання платіжних карток у відрядженнях і при придбанні товарів працівником також викликає чимало запитань.
З матеріалів цього видання ви дізнаєтеся:
• кого можна направляти у відрядження;
• як розрахувати добові та які витрати можна відшкодувати працівникові;
• як відшкодувати витрати при продовженні відрядження;
• як відобразити в обліку виплати відрядженому працівникові;
• як урахувати витрати на відрядження, оплачені карткою;
• как правильно оформити видачу подзвітних коштів.

Вартість "Бібліотеки "Баланс" за І квартал
(6 практичних керівництв) — 510 грн.

Вартість одного практичного керівництва – 90 грн.

Кількість обмежена. Оформіть замовлення прямо зараз!

[p2778]

Ви також можете замовити практичні керівництва за телефоном (067) 544-19-29
або надіславши своє замовлення на електронну пошту product@balance.ua

У замовленні вкажіть П. І. Б., контактний телефон і номер потрібного практичного керівництва.
Наш спеціаліст зв`яжеться з вами.

Здобудьте впевненість у своїх силах
і зменшіть ризик виникнення помилок!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!