Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Що вважається форс-мажором, як правильно звітувати і сплачувати податки підприємствам, які знаходяться в зоні АТО? Як швидко і без проблем скласти свій наказ, виходячи зі специфіки діяльності підприєм

8 вересня 2015 р.

Що вважається форс-мажором, як правильно звітувати і сплачувати податки підприємствам, які знаходяться в зоні АТО?

Практичне керівництво № 17 (вересень)

 «Надзвичайні ситуації у діяльності підприємств»

Події останніх років в Україні – окупація Криму, проведення АТО на Донбасі, обвал національної валюти – негативно відобразилися на діяльності багатьох підприємств. Природно, що в таких умовах у керівників, юристів і бухгалтерів підприємств усе частіше виникають запитання про те, що вважається форс-мажором, як правильно звітувати і сплачувати податки підприємствам, які знаходяться в зоні АТО, що робити, коли контрагент через надзвичайну ситуацію, що склалася, не може погасити заборгованість, тощо.

У практичному керівництві «Надзвичайні ситуації в діяльності підприємств» ви знайдете відповіді на багато актуальних запитань, а саме:

•              що таке форс-мажор, коли він виникає і як підтвердити його настання (на основі роз'яснень і нормативних актів держорганів з урахуванням останніх змін);

•              чи можна списати заборгованість, якщо у контрагента виникла надзвичайна ситуація;

•              чи підлягають списанню зіпсовані товари і непридатні до експлуатації основні засоби у зв'язку з настанням форс-мажору;

•              як правильно скласти договір, щоб узяти до уваги наслідки форс-мажору;

•              як здавати звітність у зоні АТО;

•              чи передбачена відповідальність за несплату податків при настанні форс-мажорних обставин і таке інше.

Як швидко і без проблем скласти свій наказ, виходячи зі специфіки діяльності підприємства?

Практичне керівництво № 18 (вересень)

«Складаємо накази щодо організації діяльності підприємства: рекомендації та зразки»

Роль наказів у діяльності підприємства важко переоцінити: вони допомагають не тільки упорядкувати і систематизувати господарську діяльність, але й заощадити кошти, мінімізувати витрати і ризики, вирішувати інші важливі питання підвищення ефективності проваджуваних видів діяльності. Проте далеко не для всіх випадків передбачено типові форми наказів. Тому підприємствам доводиться самостійно займатися «наказотворчістю». І допоможе вам у цьому наше практичне керівництво. Тут ви знайдете не тільки поради щодо складання того чи іншого наказу, але й готові зразки, використовуючи які зможете швидко і без проблем скласти свій наказ, виходячи зі специфіки діяльності підприємства.
У виданні ми розглянемо питання підготовки наказів, що стосуються здійснення касових операцій, зокрема із застосуванням РРО, операцій з основними засобами, проведення рекламних акцій і маркетингових заходів, відряджень, організаційних моментів, пов'язаних із ПДВ, охорони та оплати праці і багатьох інших питань, важливих для будь-якого підприємства.

Вартість одного практичного керівництва становить 85 грн.

Вартість видань «Бібліотеки «Баланс» за вересень  (два практичних керівництва на місяць) становить 165 грн. 
 

Замовляйте прямо зараз за телефоном (067) 544-19-29
або надішліть своє замовлення на електронну пошту product@balance.ua

У замовленні вкажіть П. І. Б., контактний телефон і номер потрібного практичного керівництва. Наш спеціаліст зв'яжеться з вами.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!