Правильне оформлення листків непрацездатності, інвентаризація, оформлення сторожів

10 жовтня більш як 100 бухгалтерів Житомирської області зібралися на черговий семінар-практикум, організований Групою компаній «Баланс» та ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб». Жовтень у «Балансі» проходить під гаслом «Місяць здоров'я з Балансом!», і бухгалтерів чекав приємний сюрприз: кожен бажаючий міг виміряти собі тиск.
Питання, винесені на семінар, були цікавими для всіх бухгалтерів: інвентаризація-2017; кадрове діловодство для бухгалтера; перевірки трудового законодавства; оформлення листків непрацездатності.
Заступник начальника відділу страхових виплат і матеріального забезпечення ФСС в Житомирській області Мірошник Лариса Іванівна розповіла про об'єднання фондів і покладені на них функції, зупинилась на питаннях надання путівок, детально розповіла про помилки, що допускаються під час оформлення листків непрацездатності.
Постійний лектор-експерт ГО «ВБК» Панченко Інна Анатоліївна висвітлила питання інвентаризації, кадрового діловодства та трудового законодавства, відповіла на численні запитання аудиторії щодо ненормованої роботи, неповного робочого тижня та неповного робочого дня, а також щодо роботи та правильного оформлення сторожів. Лектор нагадала, що на сторінках видання «Баланс» не раз висвітлювалися зазначені питання, зокрема щодо роботи сторожів, і запропонувала бухгалтерам ще раз прочитати ці публікації.
Про важливість семінарів свідчать відгуки не лише бухгалтерів, але і студентів випускних курсів економічних факультетів, які також стали із задоволенням відвідувати їх, особливо ті, хто вже влаштувався на роботу:
ТОВ «Нове тисячоліття»:
– Корисно було дізнатися про правильне оформлення листків непрацездатності, багато нового про інвентаризацію. Корисна інформація щодо кадрового обліку. Спасибі за змістовний матеріал, із задоволенням відвідую семінари.
ТОВ «Меділайф»:
– Інформацію на семінарі викладено доступно та зрозуміло. Дізналася багато нового, зокрема, щодо інвентаризації (як і коли її проводити, відповідальність за непроведення), кадрового діловодства (як оформити прийняття працівника на роботу, переведення, звільнення, особливості відображення у звітності). Дізналася також про утворення шляхом об'єднання фондів нового Фонду соцстрахування України в Житомирській області, про заповнення листків непрацездатності, порядок розрахунку допомоги з тимчасової непрацездатності залежно від страхового стажу. Зауважень не маю! Лектори дуже доступно та зрозуміло виклали матеріал.
Тишкевич Ірина Юріївна, магістр ЖДТУ:
– Семінар не лише зацікавив мене, але й вразив насиченістю, інформативністю. Для себе я почерпнула багато нового. Почуте, дійсно, допоможе мені в роботі.
Чекаємо вас на подальших семінарах і вебінарах.
Стежте за анонсами на сайті Баланс-Клуб
Приєднуйтеся до нас у соціальній мережі Facebook
Галина Горбунова,
голова Житомирського обласного осередку
громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»
zt@b-club.com.ua