Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Порядок казначейського обслуговування небюджетних рахунків клієнтів зазнав змін

21 квітня 2016 р.

Мінфін прийняв наказ від 18.03.16 р № 370 "Про затвердження Змін до Порядку Казначейське обслуговування небюджетних рахунків клієнтів".
Документ доповнений нормами, якими встановлено, що для здійснення розрахунків в системі Казначейства клієнт формує і подає документи в неї в електронному вигляді протягом операційного дня в межах операційного часу, визначеного органом Казначейства. Документи, що надійшли після операційного часу, обробляються на наступний операційний день.
Казначейство розміщує на своєму веб-сайті інформацію про порядок подання документів в електронному вигляді та контактні телефони відповідальних осіб.
Підтвердженням успішної передачі документів в електронному вигляді в системи Казначейства є відповідне сповіщення.
У разі неможливості передачі документів в електронному вигляді в системі Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи на паперових та електронних носіях.
Датою та часом отримання документів в електронному вигляді органом Казначейства є дата та час, зафіксовані у повідомленні системи про їх отриманні.
Після перевірки документів у електронному вигляді, переданих клієнтом, на відповідність вимогам законодавства, орган Казначейства виконує платіжне доручення з накладанням ЕЦП, про що інформує клієнта.
Якщо надіслані в електронному вигляді документи сформовано з порушенням вимог законодавства, то платіжне доручення, подане в електронному вигляді, повертається засобами системи Казначейства з накладанням ЕЦП із зазначенням причини повернення без виконання.

Джерело: http://uteka.ua/ua/publication/Poryadok-kaznachejskogo-obsluzhivaniya-nebyudzhetnyx-schetov-klientov-priterpel-izmenenij.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!