Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Особливості подання звітності у разі відсутності головного бухгалтера

17 листопада 2015 р.

ДФС роз'яснила особливості подання звітності за підписом керівника у разі відсутності головного бухгалтера.
1) Подання документів в електронному вигляді.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера ЕЦП посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
- першим - ЕЦП керівника,
- другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Оскільки підставою для прийняття податкової звітності в електронному вигляді є підтвердження ЕЦП посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності в паперовій формі, то посилені сертифікати відкритих ключів можуть подаватись на всіх відповідальних працівників підприємства, які мають право відповідного підпису на випадок тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера.
2) Подання документів в паперовому вигляді.
У разі відсутності керівника та головного бухгалтера юридичної особи на роботі з поважних причин, податкова декларація може бути підписана іншими особами, які уповноважені виконувати обов’язки керівників на час їх відсутності, за умови, що повноваження особи, яка підписала податкову декларацію, підтверджені відповідними документами (установчими, наказами чи розпорядженнями тощо), які подаються разом з податковою декларацією до контролюючого органу.

Лист ДФС від 12.11.15 р. № 25302/10/28-10-06-11.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!