Оформлення паспорта та прописки з 1 жовтня - виключно через центри надання адмінпослуг
З 1 жовтня 2014 року окремі послуги, які надаються підрозділами міграційної служби, будуть надаватися виключно через утворені місцевими держадміністраціями центри надання адмінпослуг.
Зокрема, мова йде про оформлення та видачу паспорта громадянина України, у тому числі у зв’язку зі зміною прізвища та замість пошкодженого, втраченого або викраденого, вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку, реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, а також видачу довідки про реєстрацію місця проживання та місця перебування.
Крім цього, передбачено вимогу щодо недопущення із зазначеної дати прийому заяв суб’єктів звернень (у тому числі тих, що надійшли поштою) щодо адмінпослуг, які надаються через адмінцентри, видачі суб’єктам звернень оформлених результатів надання адмінпослуг або рішення про відмову в їх наданні.
Інформацію про місце знаходження центрів надання адмінпослуг можна отримати у місцевих держадміністраціях або у підрозділах міграційної служби.
Заяви про надання адмінпослуг, що надіслані суб’єктами звернення поштою до 01.10.14 р., але надійшли після цієї дати, не пізніше одного робочого дня після їх надходження передаються відповідним центрам надання адмінпослуг, про що суб’єкти звернення повідомляються в установленому законодавством порядку.
Розпорядження КМУ від 16.05.14 р. № 523-р набуло чинності з 05.06.14 р. («Урядовий кур`єр» від 05.06.14 р. № 100), крім деяких адмінпослуг, які набирають чинності поетапно: з 01.09.14 р., 01.10.14 р., 01.01.15 р.
Новини за темою: