Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Щодо особливостей кримінального провадження в питаннях адміністрування податків і зборів

22 квітня 2016 р.

Верховна Рада зареєструвала законопроект № 3448 "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо особливостей кримінального провадження в податкових відносинах та питань адміністрування податків і зборів".
Законопроектом пропонується внести зміни до Податкового кодексу, Кримінального процесуального кодексу, Кримінального кодексу, Кодексу адміністративного судочинства, Господарського процесуального кодексу, Цивільного процесуального кодексу де:
- запровадити листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, виключно засобами електронного зв'язку;
- уточнити порядок обрахунку строків для надання заперечення на акт (довідку) про результати перевірки та копій документів до нього – з наступного дня, за днем отримання акту (довідки);
- збільшити контролюючим органам строк надсилання повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечення на акт (довідку) з 2 до 4 робочих днів до дня їх розгляду, так як в більшості випадків протягом 2 робочих днів платник податків не в змозі отримати вказане повідомлення;
- скасувати п. 56.22 ст. 56 Податкового кодексу, який суперечить концепції законопроекту, зазначеній у пункті 8 цього розділу, і регулює питання оголошення повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення до остаточного узгодження грошових зобов'язань;
- скасувати підставу для проведення документальної позапланової перевірки, передбачену пп. 78.1.18 ПК, що фактично дублює пп. 78.1.17 ПК;
- Визначити точний перелік підстав для проведення фактичної перевірки при вчиненні порушення в минулому протягом 1 року;
- установити визначення злочину в податкових відносинах шляхом зазначення у примітках до ст. 212, 2121 Кримінального кодексу, що є фактичним ненадходженням до бюджетів чи державних цільових фондів коштів – несплата узгоджених податкових зобов’язань протягом встановлених законом строків;
- усунути різнотлумачення ст. 110 та ст. 380 КПК щодо можливості надання роз'яснень ухвал слідчих суддів, наприклад, про обшук, про арешт майна.
- дозволити зацікавленим особам оскаржувати вироки суду, яким затверджена угода про визнання винуватості, якщо таке рішення суду порушує права, свободи чи інтереси цих осіб;
- дозволити суду касаційної інстанції проводити розгляд касаційної скарги без участі особи, яка подала скаргу, якщо вона не заявила про бажання брати участь у касаційному розгляді (для уникнення відкладення розгляду справ через те, що не було забезпечено присутності особи, яку тримають під вартою).
- вказати чітко момент коли особа звільняється від кримінальної відповідальності за ст. 212, 212 1 Кримінального кодексу, якщо відповідні податки, збори (обов’язкові платежі), а також відшкодування шкоди, завданої державі їх несвоєчасною сплатою (штрафні санкції, пеня) сплачені в повному обсязі будь-якою особою.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Ob-osobennostyax-ugolovnogo-proizvodstva-vvoprosax-administrirovaniya-nalogov-i-sborov.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!