Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Чи потрібно подавати заяву на застосування ПСП держслужбовцю

20 квітня 2017 р.

Держслужбовці мають право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму 100 % податкової соціальної пільги (далі – ПСП) без подання заяви.
Відповідно до п. 169.1 ПК з урахуванням норм абзацу першого пп. 169.4.1 ПК платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму ПСП.
Згідно із пп. 169.2.3 ПК ПСП до зарплати держслужбовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, зазначених у пп. 169.2.2 ПК. Але, якщо держслужбовець має право на підвищений розмір ПСП, то він повинен подати заяву, у якій зазначається, якою саме пільгою він бажає користуватися, та додати до заяви підтвердні документи.
Перелік таких документів та порядок їх подання визначено постановою КМУ від 29.12.10 р. № 1227 «Про затвердження Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги».

Джерело: https://uteka.ua/.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!