Чи необхідно подавати звіт з ЄСВ та форму № 1ДФ, якщо всіх працівників підприємства звільнено, але підприємство не ліквідовано?
Згідно зі ст. 11 розд. II Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435, передбачено, якщо юрособа або фізособи-підприємці не використовують працю фізосіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів не подається.
Відповідно до пп. «б» п. 176.2 ПК особи, які відповідно до цього ПК мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, установлені цим ПК для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності із зазначених питань не допускається.
Ураховуючи зазначене вище, податковий агент при заповненні форми № 1ДФ не вказує відомості про найманих працівників, якщо протягом звітного податкового періоду на користь даних працівників не нараховувався та не виплачувався дохід.
Джерело: https://uteka.ua/.