Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Чи може підприємець-загальносистемник включати до своїх витрат виплату зарплати

29 вересня 2017 р.

До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування належать, зокрема, витрати на оплату праці фізосіб, що перебувають у трудових відносинах із таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, установлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розд. IV Податкового кодексу, далі – ПК).
Доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту), включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку (пп. 164.2.1 ПК).
Під час нарахування доходів у формі зарплати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму ЄСВ, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок зарплати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності (п. 164.6 ПК).
Згідно з розд. III Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.15 р. № 4, у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається нарахований дохід повністю, без вирахування сум ПДФО та ЄСВ, які відповідно до закону справляються за рахунок доходу найманої особи та у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку відповідно до нарахованого доходу, а саме – без вирахування із суми нарахованого доходу сум ПДФО та ЄСВ, які справляються за рахунок доходу найманої особи.
При цьому слід урахувати, що відповідно до Закону від 08.07.10 р. № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» ЄСВ із найманих працівників не утримується.
Таким чином, до складу витрат фізособи-підприємця на загальній системі оподаткування включається сума нарахованої зарплати без вирахувань.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!