Міндоходів намагається по’єднати нові та старі правила ведення КОРО
![](/assets/files/2013/11/14/post_preview_59fa1bc9b274413844421375096.jpg)
Міндоходов оприлюднило проект наказу про удосконалення новоспеченого порядку ведення книг обліку розрахункових операцій.
Буде внесено уточнення до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій та додатків 1 та 2 до цього порядку в частині визначення реквізитів книги обліку розрахункових операцій на РРО та окрему господарську одиницю, які заповнюються для забезпечення обліку розрахункових квитанцій.
Так, проект передбачає додавання:
- у розділі 3 форми КОРО на РРО (додаток 1) підграф для відображення: у графі «Номери фіскальних чеків за контрольною стрічкою» - першого на початку робочого дня і останнього перед виходом РРО з ладу; в графах «Початок використання» і «Закінчення використання» - дати і час, серії та номери розрахункової квитанції.
- у формі КОРО на господарську одиницю (додаток 2): графі «Номер та серія розрахункової квитанції» - підграф про першу та останню квітанціях; в графі «Сума готівки» - підграф про службове внесення та службову видачу; в графі «Сума розрахунків» - підграф про загальну суму та за ставкою ПДВ 20 %.
Також будуть виправлені помилки у порядку ведення КОРО:
- неоднозначне формулювання обов`язку використання КОРО на РРО та на господарську одиницю;
- некоректне посилання на заяву (додаток 3) замість КОРО на господарську одиницю (додаток 2) у контексті дозволу виконувати додаткові підсумкові записи.
За матеріалами офіційного порталу Міндоходів.
Про дані невідповідності ми попереджали читачів у «БАЛАНС» № 87 від 31.10.13 р. А про те, як вести КОРО зараз, читайте у спецвипуску «БАЛАНС» № 90-91 від 14.11.13 р.