Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Котли для опалювання придбано: як визначити кількість кочегарів

10 листопада 2015 р.

Мета цієї консультації – допомогти вирішити питання, що виникають у разі придбання установою опалювального котла, який працює на твердому паливі, а саме: як визначати кількість працівників, що обслуговуватимуть котел; як документально оформити працівників на посади; як здійснювати оплату їх праці тощо. Розглянемо ситуацію на прикладі реабілітаційного медичного закладу (наркологічного диспансеру).
Загальні норми щодо відповідності чисельності працівників обсягам видатків.
Керівник закладу зобов‘язаний утримувати чисельність працівників та здійснювати видатки на заробітну плату виключно в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисі. Водночас на нього покладаються повноваження стосовно забезпечення виконання закладом повного обсягу функцій, передбачених положенням чи статутом. У нашому випадку керівник диспансеру насамперед несе відповідальність за надання якісних послуг для контингенту осіб, що обслуговуються диспансером, та має дотримуватись визначеного БК алгоритму дій. Персонал на роботу приймається таким чином, щоб професіоналізм, досвід та інші якості працівників дозволяли практично реалізувати покладені на заклад завдання. Звісно, що опалювальні котли було придбано для забезпечення повноцінного функціонування цього закладу охорони здоров‘я, і такому придбанню передувала серйозна робота в частині: визначення вартості та виробника обладнання; правил його експлуатації, обслуговування, а також прийняття на роботу кваліфікованого персоналу тощо. Вирішення всіх організаційних питань, що виникнуть під час підключення котлів до роботи, зокрема і щодо введення до штату диспансеру фахівців та робітників, також входить до функцій керівництва закладу. Для розпорядників коштів установлено вимогу щодо приведення їх витрат у відповідність до бюджетних асигнувань та інших показників, доведених лімітними довідками. Так, чисельність працівників, що пропонується до затвердження за штатним розписом, має бути приведена у відповідність до визначеного обсягу фонду оплати праці (далі – ФОП), а інші витрати – у відповідність до інших установлених асигнувань таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій. Фактичні видатки при забезпеченні виконання покладених на установу функцій мають здійснюватись без перевищення бюджетних асигнувань. Саме на це, до речі, звертають увагу контролюючі органи при перевірці. Отже, випливає такий висновок: директор диспансеру має внести до штатного розпису такі зміни, щоб нововведені посади, на які покладатимуться роботи з експлуатації та обслуговування котлів, «вписувались» у кошторис закладу.

Більш докладну консультацію див. у журналі „БАЛАНС-БЮДЖЕТ” від 09.11.15 р. № 45.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!