Коли розпочнуться електронні перевірки?

Затверджено порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки.
Документальні невиїзні позапланові електронні перевірки будуть проводитися:
- для платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, – з 01.01.14 р.;
- для суб`єктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу - з 01.01.15 р.;
- для інших платників податків - з 01.01.16 р.
Така перевірка проводиться на підставі заяви платника податків з незначним ступенем ризику за визначені ним податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки. При цьому, податковий період не може становити менше 1 базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору). Для проведення перевірки платник податків разом із заявою подає в електронній формі документи, пов`язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.
Територіальний орган Міндоходів України на підставі інформації, зазначеної у заяві та доданих до неї документах, та наявної в нього податкової інформації приймає рішенняпро проведення або непроведення такої перевірки протягом 10 календарних днів з дня отримання заяви.
Наказ Міндоходів від 03.06.13 р. № 143 набуде чинності з 01.01.14 р.