Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як вибрати склад - керівництво для рітейлера

9 червня 2016 р.

Вибір складського приміщення - це комплексне завдання, що вимагає індивідуального підходу, проте витрачені на цей час і зусилля можуть значно вплинути на успіх компанії в довгостроковій перспективі. Зміст складу передбачає суттєві витрати, яких можна уникнути, тому для будь-якої компанії вкрай важливо спочатку зробити правильний вибір. Експерти компанії DTZ Україна проаналізували ситуацію на ринку складської нерухомості в Києві і передмісті і позначили, на що варто звернути увагу при виборі складського приміщення.

Які фактори слід враховувати при виборі складу?

    транспортна інфраструктура

    наявність робочої сили і засобів на утримання персоналу

    наявність вільних площ в складських комплексах і орендні ставки

Аналізуючи вищевказані фактори в контексті потреб бізнесу, компанія може визначити для себе пріоритетні локації. З огляду на всі три фактори, можна вибрати складське приміщення, що відповідає запитам конкретного орендаря.

Які основні вимоги до місця розташування складу для онлайн рітейлерів?

Перш за все, потрібно звернути увагу на місцевий ринок праці, тобто наявність і вартість робочої сили. Це цілком зрозуміло, враховуючи високу потребу компаній даної галузі в персоналі, що обслуговує склади.

Наступним важливим фактором є добре розвинена дорожня інфраструктура, зокрема, наявність розвиненої транспортної мережі. Адже для компанії з цього сегменту своєчасність доставки є одним з наріжних каменів при створенні бренду; в кінцевому підсумку клієнти часто віддають перевагу тому чи іншому ритейлеру виключно на підставі якості доставки. Розташування складу близько до кінцевим споживачам і налагоджена система роботи кур'єрських служб допомагають заслужити довіру клієнта завдяки ефективній обробці онлайн-замовлень.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://allretail.ua/news/45560/.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!