Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як зберегти номер, змінюючи оператора мобільного зв’язку?

16 липня 2013 р.

Відповідно до Закону «Про телекомунікації» затверджено Положення про надання послуг із перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів. 
Оператори телекомунікацій мають забезпечити надання абонентам послуги з перенесення абонентського номера та користування персональним номером:

  • на мережах рухомого (мобільного) зв`язку – з 20.12.13 р.;
  • на мережах фіксованого місцевого телефонного зв`язку – з 01.01.15 р. (за наявності відповідної технічної можливості), а з 01.01.25 р. - в обов`язковому порядку.

Для перенесення абонентського номера абонент має звернутися до оператора-отримувача із заявою в один з таких способів:

  • надіслати коротке текстове повідомлення (SMS) на визначений оператором-отримувачем номер;
  • подати заяву в письмовому вигляді до пункту обслуговування абонентів оператора-отримувача;
  • заповнити інтерактивну анкету на офіційному веб-сайті оператора-отримувача або в будь-який інший спосіб, визначений оператором-отримувачем.

Перенесення абонентського номера здійснюється безкоштовно протягом 24 годин (крім вихідних, святкових та неробочих днів) у мережах рухомого (мобільного) зв`язку та протягом 7 робочих днів у мережах фіксованого телефонного зв`язку з моменту реєстрації заяви, за винятком випадку, коли абонент вказує у заяві пізніший строк, який не може перевищувати 30 днів. При цьому, тривалість тимчасової втрати обслуговування абонентського номера не може перевищувати 3 годин.

Рішення НКРЗІ від 25.04.13 р. № 248 набуде чинності з дня опублікування (готується до опублікування в «Офіційному віснику України» від 19.07.13 р. № 52).

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!