Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як перевіряється право на автоматичне бюджетне відшкодування у разі отримання гарантії банку

16 листопада 2015 р.

ДФС затвердила Тимчасовий регламент дій структурних підрозділів та територіальних органів ДФС при надходженні інформації про отримання платником фінансової (банківської) гарантії банківської установи (далі – гарантія) для визначення права на автоматичне бюджетне відшкодування. Для забезпечення права суб’єкта господарювання (далі – СГ) на використання гарантії територіальний орган ДФС за місцем реєстрації СГ здійснює контроль достовірності такої операції протягом 20 календарних днів після закінчення строку подання податкової звітності з ПДВ. При цьому територіальний орган ДФС з’ясовує:
·          фактичну наявність гарантії у платника ПДВ, який подав декларацію з ПДВ із зазначенням реквізитів та суми гарантії у додатку 4 до декларації;
·          відповідність реквізитів банку-гаранта переліку банків, затвердженому постановою КМУ від 29.07.15 р. № 538, реквізитів та суми гарантії – даним та сумі, наведеним у додатку 4 до декларації, а також відповідність строку дії гарантії.
У разі невідповідності вищезазначених даних орган ДФС на 17-й календарний день, що настає за останнім днем подання звітності з ПДВ, повинен проінформувати платника про невідповідність критеріям автоматичного бюджетного відшкодування; ГУ ДФС – про факти невідповідності даних про гарантію, зазначених у звітності з ПДВ. Якщо інформація про гарантії не відповідає даним із додатка 4 до декларації, за СГ залишається право на отримання бюджетного відшкодування ПДВ на загальних підставах.

Наказ ДФС від 02.11.15 р. № 837 діє з дня підписання.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!