Як перевіряється право на автоматичне бюджетне відшкодування у разі отримання гарантії банку
ДФС затвердила Тимчасовий регламент дій структурних підрозділів та територіальних органів ДФС при надходженні інформації про отримання платником фінансової (банківської) гарантії банківської установи (далі – гарантія) для визначення права на автоматичне бюджетне відшкодування. Для забезпечення права суб’єкта господарювання (далі – СГ) на використання гарантії територіальний орган ДФС за місцем реєстрації СГ здійснює контроль достовірності такої операції протягом 20 календарних днів після закінчення строку подання податкової звітності з ПДВ. При цьому територіальний орган ДФС з’ясовує:
· фактичну наявність гарантії у платника ПДВ, який подав декларацію з ПДВ із зазначенням реквізитів та суми гарантії у додатку 4 до декларації;
· відповідність реквізитів банку-гаранта переліку банків, затвердженому постановою КМУ від 29.07.15 р. № 538, реквізитів та суми гарантії – даним та сумі, наведеним у додатку 4 до декларації, а також відповідність строку дії гарантії.
У разі невідповідності вищезазначених даних орган ДФС на 17-й календарний день, що настає за останнім днем подання звітності з ПДВ, повинен проінформувати платника про невідповідність критеріям автоматичного бюджетного відшкодування; ГУ ДФС – про факти невідповідності даних про гарантію, зазначених у звітності з ПДВ. Якщо інформація про гарантії не відповідає даним із додатка 4 до декларації, за СГ залишається право на отримання бюджетного відшкодування ПДВ на загальних підставах.
Наказ ДФС від 02.11.15 р. № 837 діє з дня підписання.