Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як подати скаргу на відмову в реєстрації ПН/РК

July 13, 2017

Затверджено Порядок, який визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – комісія ДФС, ПН, РК).
Розгляд скарги здійснюється спецкомісією ДФС за участю уповноваженої особи Мінфіну.
Скарги подаються платником ПДВ (далі – платник податку) до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку, зазначеного в цьому пункті, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 Податкового кодексу (далі – ПК).
Скарга складається виключно в письмовій формі та подається платником податку особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням. Скарга підписується особисто платником податку, який її подає. Якщо скарга підписується уповноваженим представником платника податку, до неї додаються оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства.
ДФС не може відмовити платнику податку в реєстрації скарги.
Що повинна містити скарга:
– найменування або П. І. Б. платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;
– податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізосіб-підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
– реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;
– інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;
– відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;
– вимоги платника податку, який подає скаргу;
– адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає рішення щодо скарги, яке реєструється службою діловодства ДФС та надсилається платнику податку з урахуванням вимог, визначених п. 56.23 ПК.
За результатами розгляду скарги комісія може задовольнити скаргу та скасувати рішення комісії ДФС або залишити без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Рішення комісії не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН ПН/РК, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 2001.3 ПК.

Постанова КМУ від 04.07.17 р. № 485 набуде чинності із дня опублікування.

Коментар див. у ближайшому номері "Баланс".

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!