Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як діяти в разі відмови у прийнятті податкової звітності

5 червня 2013 р.

Приймання та обробка податкової звітності територіальними органами Міндоходів здійснюється відповідно до Методичних рекомендацій щодо приймання та комп’ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом ДПС від 14.06.12 р. № 516. Згідно із цими Методрекомендаціями під час приймання податкової звітності територіальні органи Міндоходів перевіряють наявність та достовірність заповнення обов’язкових реквізитів, зазначених у декларації та додатках до неї, а саме: 

  • тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); 
  • звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; 
  • звітний (податковий) період, що уточнюється (у разі подання уточнюючого розрахунку); 
  • повне найменування платника податків згідно з реєстраційними документами; 
  • код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків; 
  • місцезнаходження платника податків; 
  • найменування територіального органу Міндоходів, до якого подається звітність; 
  • дата подання звіту; 
  • підписи платника податку, засвідчені печаткою платника податку; 
  • ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; 
  • індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ згідно з даними реєстру платників ПДВ за звітний (податковий) період. 

За відсутності зауважень до заповнення обов’язкових реквізитів така звітність реєструється датою її фактичного отримання територіальним органом Міндоходів та вважається прийнятою. 
Відмова уприйнятті податкової звітності із зазначенням підстав неприйняття надається податковим органом: 

  • у разі отримання такої звітності поштою або засобами електронного зв`язку – протягом 5 робочих днів з дня її отримання
  • у разі отримання такої звітності особисто від платника податку або його представника – протягом 3-х робочих днів з дня її отримання

У такому разі платник податку повинен подати нову податкову звітність із виправленими показниками. Якщо строки подання цієї звітності порушено, він має сплатити штраф. А якщо платник не згоден із викладеними в повідомленні причинами неприйняття звітності, то він має право подати скаргу до контролюючого органу вищого рівня або звернутися до адміністративного суду з позовом.

Лист Міндоходів від 30.04.13 р. № 938/Т/99-99-17-02-01-14 (коментар редакції «Баланс-Бюджет» № 22 від 03.06.13 р.).

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!