Зміни у Порядку техобслуговування та ремонту РРО
Внесено зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.04 р. № 601. Встановлено, що центр сервісного обслуговування несе відповідальність, передбачену укладеними з користувачами договорами про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів.
Строк проведення гарантійного (післягарантійного) ремонту узгоджується сторонами, але не може перевищувати сім робочих днів.
У разі незабезпечення в установлений строк гарантійного ремонту реєстратора центр сервісного обслуговування зобов’язаний не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт реєстратора ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний реєстратор.
У разі виявлення несправностей реєстратора, а також пошкодження засобів контролю користувач зобов’язаний повідомити центр сервісного обслуговування протягом робочого дня, в якому виявлено несправності чи пошкодження, письмово або засобами електронного зв'язку в довільній формі, а також територіальний орган ДФС, у якому він зареєстрований платником податків, протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами електронного зв'язку в довільній формі.
У разі зміни законодавчих вимог до використання реєстратора виробник (постачальник) зобов’язаний за наявності технічних можливостей здійснити його доопрацювання.
Постанова КМУ від 20.01.16 р. № 21 набуде чинності з дня офіційного опублікування.