Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Змінено порядок реєстрації та ліцензування банків

19 травня 2017 р.

Затверджено зміни до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів, затвердженого постановою Правління НБУ від 08.09.11 р. № 306.
Зокрема, передбачено, що одночасно з документами на паперових носіях, які подаються до Нацбанку відповідно до цього Положення, також подаються копії цих документів в електронному вигляді (далі – електронні копії документів).
Електронні копії документів мають створюватись у вигляді файлів, які містять скановані з паперових носіїв зображення документів.
Сканування з паперових носіїв зображення документів здійснюється з урахуванням таких вимог:
• документ сканується в файл формату pdf;
• сканована копія кожного окремого документа зберігається як окремий файл;
• файл повинен мати коротку назву латинськими літерами, що відображає зміст та реквізити документа;
• документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл;
• роздільна здатність сканування не нижче ніж 300 dpi.
Документи в електронному вигляді можуть подаватися на цифрових носіях або надсилатися засобами електронної пошти Нацбанку (для банків).

Постанова Правління НБУ від 16.05.17 р. № 38 набула чинності з 18.05.17 р. («Офіційне інтернет-представництво НБУ» від 17.05.17 р.).

Джерело: https://uteka.ua/.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!