Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Змінено Держстандарт соцпослуги посередництва (медіації)

5 жовтня 2017 р.

Мінсоцполітики затвердило зміни до Державного стандарту соціальної послуги посередництва (медіації).
Зокрема, установлено, що надання соціальної послуги включає два етапи:
•    І етап – здійснення посередництва.
Посередник, отримавши інформацію про випадок, установлює зв’язок (контакт) зі сторонами та домовляється про індивідуальну зустріч.
Посередник аналізує ситуацію, забезпечує умови для діалогу зі сторонами та підготовку до зустрічі.
Посередник допомагає у врегулюванні конфлікту/спору (встановлює причини конфлікту/спору, опрацьовує шляхи та умови його розв’язання, сприяє його усуненню).
Посередник за потреби пропонує отримувачу соціальної послуги звернутися до медіатора;
•    ІІ етап – здійснення медіації.
Взаємодія отримувача соціальної послуги з медіатором відбувається на принципах взаємної поваги, неприпустимості образ та приниження гідності, погодження учасниками медіації місця, дати та часових меж кожної зустрічі, створення комфортних умов для учасників медіації.
Сторони медіації мають право в будь-який момент відмовитися від участі в медіації.
Медіатор допомагає сторонам налагодити комунікацію, пояснити одна одній своє бачення конфлікту/спору, визначити шляхи його розв’язання, проаналізувати та за необхідності скоригувати можливі варіанти рішень, домовленості, а також досягти згоди щодо розв’язання конфлікту/спору та/або усунення/відшкодування спричиненої шкоди.

Наказ Мінсоцполітики від 07.08.17 р. № 1266 набуде чинності із дня його офіційного опублікування.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!