Інформування про порушення застосування ПСП
Мінфін перезатвердив порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі – ПСП) і форму Повідомлення про наявність порушень.
У разі виявлення у даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку - працівником застосування ПСП, орган ДПС надсилає його роботодавцю повідомлення.
Для відновлення права на застосування ПСП платник має подати всім роботодавцям заяву про відмову від пільги із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення, для нарахування і утримання кожним роботодавцем суми недоплати ПДФО та штрафу у розмірі 100 % суми такої недоплати. Право на ПСП поновлюється в наступному податковому місяці після погашення платником податку зазначених сум. Якщо такі суми не були утримані податковим агентом, платник податку має включити їх до річної податкової декларації.
Втратив чинність наказ ДПА від 24.12.10 р. № 1023, який затверджував попередній порядок такого інформування.
Наказ Мінфіну від 07.03.13 р. № 384 набуде чинності з дня його офіційного опублікування (готується до опублікування в «Офіційному віснику України» від 19.04.13 р. № 28).