Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Одноразову допомогу потерпілі працівники Міндоходів можуть отримати протягом 3 років

14 січня 2014 р.

Порядок визначає механізм прийняття комісією органу доходів і зборів рішення про виплату за рахунок коштів державного бюджету одноразової допомоги посадовій особі органу доходів і зборів, якій заподіяно тілесні ушкодження під час виконання нею службових обов`язків, або сім`ї посадової особи такого органу, яка загинула у зв`язку з виконанням нею службових обов`язків, а за її відсутності - особам, які перебували на утриманні особи, яка загинула.
Для прийняття комісією рішення про виплату, потерпіла особа подає органу доходів і зборів за місцем своєї роботи письмову заяву про виплату одноразової допомоги за формою, встановленою Міндоходів, разом з копією обвинувального вироку суду, який набрав законної сили, або постанови слідчих органів чи прокурора про закриття кримінального провадження за нереабілітуючими підставами.
Не більше ніж протягом 30 календарних днів з дня надходження всіх необхідних документів, комісія приймає рішення про виплату чи відмову допомоги.
У разі прийняття рішення про відмову у виплаті допомоги орган доходів і зборів у двотижневий строк з дня його прийняття надсилає заявникові письмове повідомлення із зазначенням причин відмови. Це рішення може бути оскаржене в судовому порядку.
Також зазначено, що заявник може пред`явити органу доходів і зборів вимоги щодо виплати зазначеної допомоги протягом 3 років з дня настання події, що дає право на її отримання.

Постанова КМУ від 25.12.13 р. № 973 набуде чинності з дня опублікування.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!