Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

До 1 листопада потрібно оновити електронний цифровий підпис

30 жовтня 2014 р.

ДФС нагадує, що до 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів складав 1 рік. І тільки з 1 листопада 2013 року вони діють 2 роки. Платникам, у яких термін дії електронних ключів добігає кінця, потрібно їх поновити.

Великі платники податків мають можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет.

Їм знадобиться:

- бланк реєстраційної картки,

- копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера,

- статут (для ознайомлення),

- печатка підприємства,

- 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).

Скористатися послугами електронного кабінету можна за адресою knp.minrd.gov.ua або через посилання "Електронний кабінет платника податків" на порталі ДФС.

Роз’яснення ДФС від 29.10.14 р.

Новини за темою:

Новий перелік документів для отримання ЕЦП

Ідентифікацію юросіб для отримання ЕЦП спрощено

З 22.08.14 р. почне діяти новий Регламент АЦСК ІДД Міндоходів

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!