Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Діє новий Порядок вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування

30 листопада 2016 р.

29 листопада набрав чинності наказ Мін'юсту від 25.10.16 р. № 3058/5 "Про внесення змін до Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування".
В разі покладання обов'язків щодо вчинення нотаріальних дій на кількох посадових осіб органу місцевого самоврядування (старост) кожен староста веде окремий реєстр для реєстрації нотаріальних дій.
Кожному такому реєстру присвоюється свій індекс, який має збігатися з номером печатки старости.
При цьому запис на оформленому старостою документі здійснюється у вигляді такого набору цифр: 1-2, 3-4, 12-1 тощо, де перша цифра означає індекс реєстру для реєстрації нотаріальних дій старости, а друга цифра - порядковий номер запису нотаріальної дії в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.
Якщо органом місцевого самоврядування зазначені обов'язки покладені на одного старосту, то записи, що здійснюються при реєстрації ним нотаріальних дій, складаються з однієї цифри, яка відповідає порядковому номеру нотаріальної дії (1, 2, 3, 10 тощо).

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Dejstvuet-novyj-Poryadok-soversheniya-notarialnyx-dejstvij-dolzhnostnymi-licami-organov-mestnogo-samoupravleniya

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!