Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Баланс-Агро 26

20 вересня 2017 р.

Кожне сільгосппідприємство як мінімум раз на рік перед складанням річної фінансової звітності повинне провести інвентаризацію власних активів і зобов’язань. Адже вона є одним з основних методів, який дозволяє перевірити достовірність даних в облікових реєстрах.
У зв’язку із цим перед підприємством стоять два основних завдання: правильно виконати та документально оформити цю процедуру. У більшості випадків це завдання інвентаризаційної комісії, а завдання бухгалтерії – правильно відобразити інвентаризаційні різниці в бухгалтерському та податковому обліку.
Її проведення на підприємстві – досить кропітка і важлива робота. Щоб допомогти бухгалтерам у цьому відповідальному процесі, ми підготували цей спецвипуск.
Та не тільки бухгалтерам він припаде до душі, адже в інвентаризації задіяні чи не всі працівники підприємства. Керівники, юристи, менеджери, комірники – хтось очолює інвентаризаційну комісію, хтось входить до її складу, а когось перевіряють як матеріально відповідальну особу. Кожен знайде інформацію для себе.
Отже, у нашому випуску ви знайдете корисну інформацію про:
– правила організації та проведення інвентаризації;
– вимоги до інвентаризаційних документів;
– відповідальність за організацію та проведення річної інвентаризації;
– обкладення різниць, які виявлені в результаті інвентаризації (нестачі та надлишки), ПДВ, податком на прибуток та єдиним податком у платників третьої та четвертої групи;
– порядок застосування роботодавцем матеріальної відповідальності, а також як визначити та відшкодувати заподіяну підприємству шкоду та відобразити це в бухобліку.
Крім того, на допомогу бухгалтеру ми підготували альбом бухгалтерських проведень поширених результатів інвентаризації.
Бажаємо, щоб інвентаризація пройшла легко, та її результати вас порадували!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!