Баланс-Агро 26
Кожне сільгосппідприємство як мінімум раз на рік перед складанням річної фінансової звітності повинне провести інвентаризацію власних активів і зобов’язань. Адже вона є одним з основних методів, який дозволяє перевірити достовірність даних в облікових реєстрах.
У зв’язку із цим перед підприємством стоять два основних завдання: правильно виконати та документально оформити цю процедуру. У більшості випадків це завдання інвентаризаційної комісії, а завдання бухгалтерії – правильно відобразити інвентаризаційні різниці в бухгалтерському та податковому обліку.
Її проведення на підприємстві – досить кропітка і важлива робота. Щоб допомогти бухгалтерам у цьому відповідальному процесі, ми підготували цей спецвипуск.
Та не тільки бухгалтерам він припаде до душі, адже в інвентаризації задіяні чи не всі працівники підприємства. Керівники, юристи, менеджери, комірники – хтось очолює інвентаризаційну комісію, хтось входить до її складу, а когось перевіряють як матеріально відповідальну особу. Кожен знайде інформацію для себе.
Отже, у нашому випуску ви знайдете корисну інформацію про:
– правила організації та проведення інвентаризації;
– вимоги до інвентаризаційних документів;
– відповідальність за організацію та проведення річної інвентаризації;
– обкладення різниць, які виявлені в результаті інвентаризації (нестачі та надлишки), ПДВ, податком на прибуток та єдиним податком у платників третьої та четвертої групи;
– порядок застосування роботодавцем матеріальної відповідальності, а також як визначити та відшкодувати заподіяну підприємству шкоду та відобразити це в бухобліку.
Крім того, на допомогу бухгалтеру ми підготували альбом бухгалтерських проведень поширених результатів інвентаризації.
Бажаємо, щоб інвентаризація пройшла легко, та її результати вас порадували!