Що таке семплінг. Плюси і мінуси
Найчастіше, коли підприємець-початківець хоче запропонувати потенційним клієнтам новий товар, він користується традиційними методами популяризації - рекламою, акціями, бонусами. Але ж коли мова йде про просування раніше невідомої продукції, корисним може виявитися семплінг: так називають методику роздачі нових зразків товару - наприклад, туалетної води, сигарет, сиру або вина. Втім, у такого інструменту є як свої плюси, так і мінуси.
АЗИ. Як відзначають експерти, існує кілька видів семплінгу: wet sampling (клієнти намагаються продукт в точці продажу), dry sampling (пробник мила або духів клієнт забирає додому), horeca (дегустація алкоголю або сигарет в ресторанах), pack swap (обмін напівпорожніх пачок товару - наприклад, жувальної гумки, - на рекламні аналоги). Якщо підприємець приймає рішення про використання семплінгу для популяризації товару, він повинен чітко розуміти, яке питання цим заходом можна вирішити. Адже семплінг, з одного боку, дозволяє збільшити обсяги продажів, підвищити знання клієнтів про марку і вивести на ринок новий продукт. Але цей інструмент - задоволення не з дешевих: потрібно не тільки найняти промоутерів і супервайзерів, пошити для них спецодяг, а й врахувати витрати на логістику і запаси самого продукту. Тому фінвитрати на організацію семплінгу бажано порівняти з іншими методами просування товару, щоб зробити оптимальний вибір.
Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/CHto-takoe-sempling-Plyusy-i-minusy.