Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Що змінилося в роботі податківців?

7 червня 2016 р.

Разом з повільними змінами в сфері оподаткування, також черепашачим ходом змінюється і перевірочна робота податківців. Що нового варто очікувати від податкової перевірки?
Викладемо деякі факти з практики супроводу документальних податкових перевірок.
Перша суттєва новація - це прийняття рішення про проведення перевірки вже не на районному рівні, а на рівні головного регіонального управління ДФС, тому як підрозділи податкового контролю перебазувалися саме туди.
У недавньому часі вся суть документальної податкової перевірки полягала в тому, що посадовим особам підприємства вручався перелік так званих «ризикових» постачальників, який, згодом, відображався в матеріалах перевірки. Візити податківців були не частими, пояснювали вони це своєю надмірною завантаженістю.
На сьогоднішній день справи йдуть трохи інакше.
Будьте готові, що з двадцяти днів, виділених на перевірку, п'ятнадцять - ревізор буде «сидіти» на об'єкті перевірки. Таким чином, у нього буде цілком достатньо часу, щоб належним чином «перелопатити» облік платника податків і істотно зіпсувати нерви його посадовим особам. Додаткова наявність вільного часу з'явилася внаслідок згаданої реорганізації і розбивки структурних підрозділів за функціональними особливостями, чого не було раніше.
Коло питань розширилося аж до таких фантасмагоричних, з точки зору податківців, питань, як порядок формування резервів сумнівних боргів або формування додаткового капіталу за рахунок дооцінки основних засобів...
Іншими словами, якщо раніше були теми, в які ревізор навіть і не намагався вникнути, то будьте готові, що тепер йому буде цікаві будь-які зміни в активах і пасивах суб'єкта господарювання.

Коротко зупинимося на основних питаннях податкового ревізора, що виникають в ході перевірки.
Показники фінансової звітності, що перекочували в декларацію з податку на прибуток, перераховуються шляхом від зворотного. Кожен рядок звітів «Про фінансове становище» (Форма 1) і «Про фінансові результати» (Форма 2) розкладається аж до первинних документів. При цьому слід бути готовим до того, що податківець знайомий з предметом своїх питань хіба що в теорії.
Пильна увага приділяється отриманими послугами (маркетинг, реклама, прибирання, охорона, юридичні, аудиторські, консультаційні послуги, і т.д.). Акти приймання-здачі моніторяться на предмет наявності в їх реквізитах повного змісту складу послуги, в тому числі і наявність звіту з деталізованою інформацією.
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://kontrakty.ua/article/95346.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/CHto-pomenyalos-v-rabote-nalogovikov.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!