Що робити, коли при накладенні ЕЦП виникає помилка "Невірний пароль або ключ пошкоджено"?
Необхідно перевірити:
- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів Бухгалтер - директор - електронна печатка);
- якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);
- чи змінювалось ім`я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім`я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).
Роз’яснення Міндоходів від 22.07.14 р.