Що робити, якщо виникла помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?
Якщо при підписанні документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник у першу чергу має перевірити, який ключ ЕЦП використовується першим. Варто пам’ятати, правильна послідовність підписів для податкової звітності така: бухгалтер-директор-електронна печатка.
Далі необхідно перевірити правильність уведення паролю, а саме регістр уведення паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).
У подальшому слід звернути увагу, чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки із ключем бухгалтера.
Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
У разі якщо жодна з вищезазначених рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, у якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
Джерело: https://uteka.ua/.