Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Амортизація витрат на придбання ОЗ: роз’яснює ДФС

October 29, 2014

Амортизації підлягають витрати на придбання та самостійне виготовлення ОЗ для використання в господарській діяльності.

Якщо об`єкт ОС не використовується в господарській діяльності, платник податку повинен вивести такий об`єкт з експлуатації та припинити нарахування амортизації у податковому обліку.

Під час консервації та розконсервації ОЗ приводяться в стан, який забезпечує збереження технологічного обладнання, будівель і споруд, а також безпеку технічного персоналу і населення, охорону навколишнього середовища.

Нарахування амортизації на ОС призупиняється на період його виводу з експлуатації для консервації на підставі документів, які свідчать про виведення таких ОЗ з експлуатації.

Витрати платника податку на утримання ОЗ, що знаходяться на консервації, не підлягають амортизації та повністю відносяться до складу витрат за звітний період.

Враховуючи викладене, у разі виведення ОЗ з експлуатації для консервації нарахування амортизації на таке ОЗ призупиняється на період його консервації. У разі зворотного введення такого об`єкта в експлуатацію для цілей амортизації приймається вартість на момент його виведення з експлуатації. При цьому нарахування амортизації по такому об`єкту розпочинається у місяці, наступному за місяцем зворотного введення об`єкта в експлуатацію. Витрати на утримання ОС під час консервації, на розконсервацію відносяться до складу витрат за відповідний звітний період.

Передача майна в оперативний лізинг (оренду) не змінює податкових зобов`язань орендодавця та орендаря. При цьому орендодавець збільшує суму доходів, а орендар збільшує суму витрат на суму нарахованого лізингового платежу за наслідками податкового періоду, в якому здійснюється таке нарахування.

Витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов`язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).

Таким чином, платник податку - орендар не включає до складу витрат орендні платежі, якщо об`єкт оренди не використовується таким платником у господарській діяльності.

Лист ДФС від 19.08.14 р. № 4/4/25-01-15-02-19.

 

Новини за темою:

Як в податковому обліку платника податку на прибуток відображаються витрати на демонтаж основних засобів у разі їх ліквідації?

Ефективно використовуємо основні засоби

Основні засоби юросіб - переселенців звільняються від оподаткування

Продаємо основні засоби нижче балансової вартості. Що з ПДВ? Порада від експерта редакції

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!